Gränslandet mellan sovandes och vaken

 
Saknar Skottland.
 
Long time no blogg as one would say...
Tänker inte gå igenom allt som har hänt på de 12+ månaderna jag inte bloggat på då de enda som läser denna blogg är jag och möjligtvis Johanna - och båda vi vet redan all, så what's the point?

Har iaf insjuknat i inget mindre än körtelfeber, - mums.
Idag är första gången jag orkat sätta mig vid laptopen en längre stund (blir utmattad av att typ finnas, jag skojar inte); and so here I am.
En positiv aspekt på hela körtelfebergrejen är att jag har haft väldigt mycket tid att tänka mellan sovpauserna, dock är jag ju smått galen ibland - har ju feber och det är ibland svårt att urskilja tankar från drömmar och sömn från icke-sömn - så det blir lite skumt emellanåt. 
Har i alla fall tack vare detta fått många idéer som jag verkligen skulle vilja genomföra, men inte har minsta energi för för tillfället. Istället sitter jag här och äter jordgubbskräm. Och när jag väl orkar göra något borde jag plugga - ugh.

Well, that's it for now. Kommer förmodligen börja blogga lite smått igen - I feel the stars have aligned - 
lol.

bai

Kommentarer

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback