WB Studio Tour Part 3 - Dumbledore's office

 
 
ugh photoshop var inte på min sida idag, oh well...



Ugh har inte bloggat på ett tag nu... har varit så himla upptagen med skolan... Vi har haft läxor varje dag - tvåan kommer att bli ett helvete. Anyway har jag ju då inte gjort så mycket förutom att plugga.
Hade Capoeira igår vilket var riktigt nice (efter att jag återhämtat mig från min sudden öronlock-panik-ser-flimmrigt-attack ... åh jag är så otränad) och ska ha det idag igen. Jag och Tove ska anmäla oss till en workshop som ska vara någon helg, hm... vår systergrupp i finland kommer så vi tyckte det vore nice att träffa dom människorna igen...
Alltså idek vad jag skriver jag har en sån himlans huvudvärk just nu, aah.
Imorgon ska jag och Johanna på en "Utomlandsstudiemässa" som Kilroy håller i... hoppas vi kan gå (Johanna känner att hon håller på att bli sjuk, that poor thing).
Um...
Känner att jag inte har så jättemycket att berätta.
Jag har procastinateat som vanligt och inte spelat in videon jag skulle - eller gjort klart Johannas present ughhhhhhhhhhhh- är även pank som vanligt.
Jo! Jag träffade Snobbe också, det var trevligt... vi ska ses och träffa Zuhall någon gång i veckan...
Kult, kult.


Nu ska jag typ spela sims eller något tills jag måste dra(?).

baibaibaiabiabiabiabiabiaiabai

Kommentarer

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback