Second breakfast

 
 
Sitter och äter flingor och fil då det när jag har kommit fram till skolan kommer att ha gått 6 timmar sedan min senaste måltid OCH *deep inhale*!matsalen kommer att vara stängd efter min första lektion. 
Wow det där var typ den längsta meningen i världshistorien - good job dude. 
Jag sitter och bloggar från mobilen nu, it's a fairly interesting experience. 
Har inte så mycket mer att säga... Ska på Capoeira idag and will therefore be at Tove's. 
(Holy carp jag måste sluta upp med svengelskan, geez...)
 
C U L8R 
baibaibaibaiabaiabaiabai

Kommentarer

I spot the book (also du förstår inte hur mycket jag anstränger mig för att inte svengelska sönder mina blogginlägg)

Svar: Yay c: och alltså jaa ugh, honestly så orkade jag inte bry mig, jag menar jag pratar ju så på riktigt så liksom...
dalek.blogg.se

2013-09-16 // 22:56:04

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback