Fredagen den 13de


 
 
Från 30STM på Grönan - den 19de Juni 2013
(ursäkta crappy digitalkamera-kvalité)


Idag har jag varit änn mer oproduktiv än igår... oh well.

Var då hemma idag igen... känner mig fortfarande krasslig men jag orkar faktiskt inte vara sjuk något mer, det räcker nu.
Jag har återupptagit mitt Pottermorekonto SkyGoblet4512, och märkt att de ändrat hemsidan ganska rejält. Fyfan för det (I don't like change).
Har rensat ut min digitalkamera då jag äntligen bestämt mig för att filma (därav bilderna ovan... åh vilken underbar konsert det var).
Städade rummet (det ser dock nästan lika illa ut nu som innan jag städade... hm,) och klädde ut mig till hobbit.... eller ja, jag planerade vad jag kunde ha på mig om jag klädde ut mig till hobbit (vilket jag tänkt göra på halloween) (Tove ska vara Gollum).

Ursäkta alla paranteser... Jag missbrukar dem, jag vet.

Nu ska jag dricka lite O'boy och sedan sätta igång och filma heho.

See you,

baibaaibaibaibaibaibaibaii

~btw så är lotr soundtracket världens bästa bakgrundsmusik till när man sitter vid datorn/städar/whatever~
 
 
 

Kommentarer

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback