far over the misty mountains cold

 
 
(herregud, jag spenderade typ en timme på att välja vilken utav två redigeringar (på nedersta bilden) som passade in bäst)

Anywho,
Dagen spenderades i sängen med en bok (fast inte riktigt en bok utan snarare ett häfte), på Mosaik (medelhavsrestaurangen i centrum) och till sist i Johannas soffa framför The Hobbit - An Unexpected Journey.

Annars har jag varit sådär allmänt djup som man är ibland.
Filosoferat om livet och allt det där.

Känner att jag inte har tid att göra det jag vill om dagarna. Längtar därför ganska så mycket till höstlovet. Åh vad det ska fotas, animeras, målas, redigeras, spelas gitarr och pysslas då. Åh vad jag längtar.

x
 
 
 

Kommentarer

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback