infinite scrabble

Jag tror franskaprovet gick bra. Det kändes bra, i alla fall hyfsat bra.
Jag var hemma hos Johanna idag, jag är fortfarande sjuk men hon höll på med mitt hår och vi drack kaffe och lade pussel. Vi lyssnade på en låt jag upptäckte idag och hon läste första meningen i en dikt som hon tyckte var fin. Jag tyckte också att den var fin.
När jag var på väg till tunnelbanan så duggregnade det, det var inget obehagligt duggregn dock, inte sådant där som känns som tusen små myror som kryper under huden - det var mysigt duggregn, mjukt på något sätt. 

Pappa är och hämtar mamma efter inspelningen. Jag kommer inte att kunna somna förrän de kommit hem, men det droppar fortfarande utomhus vilket skapar ett trevligt smattrande mot hustaket som jag tänkt ligga och lyssna på. Jag hoppas att jag sover bättre i natt än igår natt.
Idag var en bra dag.
Imorgon ska jag sova hos Anna-Maria för att fira Toves 18-års dag. Alla är så gamla, jag känner mig så liten.

Kram.

Kommentarer

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback