doktor vem

Det var onsdag idag och jag var ledsen, likt andra onsdagar. Sedan märkte jag att BBC har släppt nya bilder och ett videoklipp angående 50-års jubiléet av Doctor Who vilket gjorde mig så upprymd att jag vill skratta och gråta och skrika och dö, (kanske inte dö men jag är väldigt väldigt exalterad i alla fall).
Jag har saknat det så mycket. Det är min favoritserie. Jag tror inte jag riktigt haft något sådant innan, inte vad gäller en serie i alla fall. Doctor Who är något jag kan fangirla lika mycket över som jag fangirlar över något av mina favoritband, en skådis, eller en riktigt bra film. Jag bara ååh <3.

För övrigt hämtade jag mina skor idag och de passade så jag blev glad. Jag har tänkt att jag ska måla dem, men jvi får se om det blir av, hm.

Nu ska jag gå och ge mina föräldrar varsin kram för att jag är så glad.
Jag ska försöka komma ihåg den här känslan till nästa gång jag är ledsen.


Kommentarer

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback