yesssssssssssssssssssssssssssss

 
Det var jättefint i himlen när det var solnedgång vid tre, så jag - och alla andra i hela Sverige - sprang ut och fotade den.
Jag är sådär väldigt jättetrött just nu så ursäkta mina eventuella stavfel och min halvdana logik.
Um,
Jag vet inte när jag bloggade sist men det var - typ - ett tag sedan.
Lite har hänt (såklart) och lite har ändrats också.

Det har varit Halloween (vilket var najs), jag var i Barcelona och det var så bra att jag knappt ville åka hem, wah, jag målade mina skor silvriga och det var femtioårsjubileum av doctor who - vi dog hela bunten.
Och sen så är det knappt något kvar av skolan... vilket känns bra för jag känner att jag är typ ett nervsammanbrott ifrån en permanent skada på min tårkanal.
umumum...
Jag har börjat prata lite med folk jag aldrig borde slutat prata med igen. (what)
Imorgon ska jag till Johanna, jag har min DW-mugg där... jag saknar den. (Jag saknar henne också men det kändes orelevant då det är mitt standardtillstånd, i... livet).
Jag ska ha matteprov imorgon.

umumum,
På tal om ingenting så har det, i min hjärna, växt fram en otippad facsination(hur stavas detta ord???????) över övergivna ställen. Jag har googlat väldigt mycket, och jag vet att jag i alla fall måste besöka minst ett ställe i Tyskland, framför allt /ett/, särskilt, ställe som dykt upp på nästan alla sidor jag browsat på. Jag ska köpa en bok också. Om någon har lust att äventyra på en övergiven nöjespark med rostande karuseller och dinosauriestatyer med mig så får den gärna hänga på.  
(Vad är kommatecken egentligen? Meh)
Sedan har jag också börjat spela schack, mot min dator... Det går inge bra; det står 3-0 (och då har jag kört och stängt av några gånger när jag förlorat så att statistiken inte skulle sparas).

Ett bra ord är ordet "scraaabble".
Nu ska jag sova.

Kommentarer

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback