oxford commas


  Helgen var trevlig för Johanna var här, och vi fotade stjärnor, och sen blev det söndag, och då gick jag och Tove på södraloppis.
Jag köpte två tröjor, en jacka och ett The Beatles-pussel, som jag ska lägga med Jor.
Just nu snor jag Johannas spotify lite, för vi gjorde en spellista med svenska artister, som jag vill lyssna på (hehe), satte listan på Offline... hope it's ok bro.
Idag har jag mest lyssnat på bra musik och sovit - på bussar, och tunnelbano,r och matbord, och soffor.
Hade bara två lektioner, Tove var sjuk så jag och AM var själva, fast sen var Anna sjuk också så Zeineb var med oss. Vi tre satt och lyssnade på Wing och åt zatsumas (clementiner??), det var mysigt.
Imorgon åker mamma till Spanien, jag kommer att sakna henne, men jag ska se till att ta vara på ensamtiden (springa runt och skrika just because I can).


Ett bra ljud är hoppljudet från Super Mario.
C U L8R, 
 
 



Kommentarer

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback