Onsdag


 
 
Idag var betydligt mer produktiv än igår.
Morgonen spenderades i och för sig genom att rita och lyssna på Rock Klassiker men vid 12 lagade jag faktiskt nudlar (så produktivt like woah). 
Efter det tog jag och åkte in till Tove... vi satt mest och dog över hur vi inte vill börja skolan och diverse annat idek hon flyger luftballong just nu och jag tror vi ska ses imorgon igen om hon överlever.

Typ vid halv fyra mötte jag upp Alida för att gå till Comics Heaven och hämta våra tidningar. Hon fick lägga ut då jag är fattig som satan med mina nu 23:- på kortet (ughhhh). Serietidningskillen tyckte att han kunde se att vi var där för den tidningen då vi tydligen "alla ser likadana ut", hmm..

Vi gick till SF också där jag lade undan death note (till imorgon... jag kommer inte ha pengar imorgon.... ska kolla om Johanna eller Tove vill vara sneaky och lägga undan den till i övermorgon när de ställt tillbaka den i hyllan då jag inte kommer).

Sen fikade vi och efter det kom Johanna och skulle köpa sina upplagor av Killjoys.
I väntan på Jor gick jag och Alida runt lite i olika affärer där i gamla stan... jag spottade bla. en Polaroidkamera jag tänkt lägga vantarna på (although pengar... meh ._.).

Annars ska jag jobba imorgon... det blir väl ok I guess.
Kommer inte kunna träffa Johanna förrän nästa vecka woo.
Ugh idek okej det var det, baiabaiabiabiabibaibaibai
 

Kommentarer
» jor

just tell me om du vill att jag ska åka in och ställa undan death note, also polaroidkamera myyys. i might be free söndag kväll typ men annars är det helt fullt ugh

Svar: såg det här precis när jag svarat på ditt sms omg <3 men aah du får se ok don't stress bro
dalek.blogg.se

2013-08-21 // 21:41:16

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback