jag vill dödödödödöddödödööd



 
nonononononononooononononononononnnono

Jag och Tove fick för oss att vi skulle kolla vårt schema... basically slutar vi litrally halv fem varje dag förutom på fredagar då vi slutar kvart i två varannan vecka och fem i halv fyra varannan vecka. (Dock börjar vi oftast rätt sent också men mehh..)
Vi har sex nya lärare och Idrott som första lektion på onsdagar vilket betyder att jag måste duscha i skolan ughhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
Jag har dessutom bara en person att umgås med.

gud jag vill inte jag vill verkligen inte no...

__________________________________________________________________________________________


annars har dagen varit ok... jag åt kyckling med ost och sötsur sås till lunch och sedan åkte jag till kommunen och lämnade in min tidsrapport och min ansökan om skattebefrielse (omg produktiv) och sen åkte jag och hämtade ungarna. Var tvungen att köpa mjölk då deras var slut (lyckligtvis hade Wilma pengar som hennes mamma lagt dit i hennes väska... jag skulle inte haft råd med mjölk, heh). Sedan blev det potatisbullar med lingonsylt till middag so I was happy för de tillagar sig praktiskt taget själva.

Nu kom jag på att jag ska börja skolan igen och jag imploderar av ångest.

Tove kom hit sen också och vi satt och gjorde ingenting och åt kladdkaka och hon ska till London imorgon (not fair).


Nu ska jag krypa ner under täcket och hoppas att jag aldrig behöver kliva upp igen.

Goodbye, 
x

also; the game.
 

Kommentarer

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback